ATLASSIAN

 JIRA, CONFLUENCE, ATLASSIAN HOSTING

  S čím Vám můžeme pomoci?
 

  • implementace
  • konfigurace
  • upgrade
  • technické a obchodní konzultace
  • tvorba strategie nasazení pro vaši firmu
  • helpdesk - vlastní řešení postavené na Jira nebo implementace Jira Servis Desk
  • správa software, uživatelů a  workflow
  • licence
  • hosting včetně zálohování, monitoringu ve vlastním datacentru
  • SLA
  • řešení havarijních stavů a výkonnostních problémů
  • programování rozšíření a pluginů
  • integrace se softwarem třetích stran IS, LDAP, CRM, web portál....
     

  Software pro řízení firemních procesů, úkolů a dokumentů
 

  • software funguje přes jednoduché  webové rozhraní přístupné z jakéhokoliv počítače či smartphonu
  • umožnuje sledovat stav a vývoj firemních procesů, projektů, úkolů, zakázek atd..
  • hlídá lhůty při plnění úkolů  a  v případě zpoždění či opomenutí informovat kompetentní pracovníky  emailem nebo sms
  • podporuje klienský servis (CRM) či  helpdesk, bug report
  • provozovat průkaznou komunikaci se zakazníky či dodavately - již žádné ztracené nebo zapadlé požadavky!
  • zadávat úkoly v rámci teamu, evidovat, plánovat a měřit vytíženost pracovníků
  • sdílet pracovní postupy, dokumenty a metodiku mezi zaměstnanci
  • poskytovat manažerské reporty, grafy a pracovní výkazy
  • archivovat veškeré dění v rámci JIRA software i včetně fulltextového vyhledávání
  • jednoduché propojení s ostatním firemním software
  • naše řešení má bezkonkurenční poměr cena/výkon oproti jiným řešením třetích stran a k dispozici je mnoho bezplatných i komerčních pluginů, které dále rozšiřují základní funkcionalitu
  • poukáže na slabá místa ve firmě

Jak to celé funguje?
 

  • firemní proces  (např. fakurace, vyřízení objednávky, kontaktní jednání s klientem) je našim pracovníkem převeden do logiky software (workflow), kdy jsou nastaveny veškeré vazby, posloupnosti kroků a schvalování
  • vedoucí pracovník založí nový úkol, určí řešitele nebo oddělení (účtárna, sklad, call centrum, obchodní zastupci) a předpokládanou délku trvání úlohy
  • pozn. úkoly lze automaticky zakládat na zakladě vyplněných webových objednávek, příchozích emailů, sms
  • pracovník řešitel je informován o novém úkolu (skrz webové rozhraní,emailem,sms) . Úkol přepne do stavu zpracováván  a odvede požadovanou práci. Do JIRY zaznamená opracovaný čas a úkol přepne do stavu vyřešen Úkol se automaticky dle workflow přesune k dalšímu řešiteli (dle nastaveného kroku) nebo k vedoucímu pracovníkovi ke kontrole
  • pracovník řešitel může úkol odmítnout z důvodu zaneprázdněnosti, nedostatečného zadání, vše patřičně zdůvodní a úkol vrátí zadavateli nebo přesune na kolegu řešitele – pokud to nastavení workflow dovolí. Vše je zaznamenáno k případným pozdějším analýzám
  • vedoucí pracovník má online i historický přehled  o všech prováděným úkolech, vytíženosti pracovníků a počtu odpracovaných hodin za úkol, projekt, oddělení  formou tisknutelných reportů a grafu

  Balíček JIRA + CONFLUENCE + SSL certifikát za 10.000 Kč

  Obsahuje:

Přínosy pro zákazníka
  • Webový přístup s optimalizací pro mobilní zařízení
  • Zvýšení efektivity záměstnanců
  • Úkolování  a workflow úkolů
  • Definovaná odpovědnost pracovníků
  • Manažerské přehledy
  • Časové a pracovní výkazy
  • Sdílení dokumentů (včetně historických verzí)
  • O provoz software se kompletně postaráme
     
  • licenci Atlassian Jira pro 10 uživatelů
  • licenci Atlassian Confluence pro 10 uživatelů
  • vytvoření a nastavení SSL certifikátu při šifrovaný přístup (HTTPS)
  • zaškolení klíčové osoby zákazníka
  • instalaci a konfiguraci všech potřebných softwarových komponent (Jira, Confluence, OS Linux, databáze)
  • zřízemí bezpečného přístupu přes https a SSL certifikát 
  • 1 měsíční aplikační hosting software Jira a Confluence v cloudovém řešení (garance SLA) v našem vlastním data centru, páteřní připojení do sítě Internet, pravidelný  upgrade všech softwarových komponent, zajištění nepřetržitého provozu, monitoring a zálohování

    Cena od 10.000 Kč bez DPH , součástí ceny není cestovné
     

  Hosting aplikací Atlassian

CLOUD

    Rádi pro Vás zahostujeme software Atlassian (Jira, Confluence...) v clusteru umístěném v našem datacentru. Datacentrum je vybaveno redundantní v páteřní 2 x 1Gb/s konektivitou, n+1 ups, diesel agregátem a proto bude Vaše aplikace vždy dostupná.

          Co je v ceně?
  • výkon celého virtuálního serveru v konfiguraci dle tarifu viz. níže nebo domluvy
  • konektivita do Internetu 1Gb/s
  • garantovanou dostupnost 99,98%
  • zákazník má možnost restartu celého serveru přes webové rozhraní
  • 24 x 7 monitoring chodu serveru (disky, cpu, ram, network, check url aplikace)
  • zálohování serveru (historie až 7 dní)
  • asistenci při migraci aplikace do hostingu
  • zvýhodněnou cenu při konzultace, konfiguraci, upgrade software Atlassian (Jira, Confluence,...).

     

  1) Tarif Atlassian Basic

  • výkonově postačuje pro < 5 současně pracujících uživatelů

konfigurace serveru:
2 procesory na frekvenci +2Ghz, 2GB ram, 40GB SSD disk, port do Internetu 1Gb/s

Cena 990 Kč bez DPH/měsíc

  2) Tarif Atlassian Advance

  • výkonově postačuje pro 5 až 50 současně pracujících uživatelů

konfigurace serveru:
4 procesory na frekvenci +2Ghz, 8GB ram, 80GB SSD disk, port do Internetu 1Gb/s

Cena 1.190 Kč bez DPH/měsíc
 

Pro objednání nás kontaktujte na telefon +420 530 501 900,
nebo email info@savvy.cz


 

JIRA CONFLUENCE DEVTOOLS TEMPO

Savvy s.r.o.
Cejl 91, 602 00 - Brno

IČ: 26944367, DIČ: 26944367

 

Telefon: +420 530 501 900
E-mail: info@savvy.cz
Podpora: podpora@savvy.cz

2001 - 2017 © Savvy s.r.o.

Profesionální webhosting

Seznam webhostingových tarifů


ServerHousing Brno
Virtuální servery

Dedikovane servery

Správa serverů

 

FAQ - Nápověda

Webdesign
Tvorba www stránek

Profesionální e-shop

 

SIP VOIP telefonování